“Avesta GK, Min plats med glädje”

Välkomna att dela glädjen med oss!

Hur vi än mäter, så kommer det en ny säsong om ett tag. Avesta Golfklubb har de senaste åren kunnat öppna banan för spel i månadsskiftet april/maj, med en bra kondition på underlaget. Vi hoppas att alla förväntansfulla spelare ser fram emot nya upplevelser hos oss under 2024!

Banan, som är ritad av Nils Sköld och Sune Linde, blev spelklar  med 9 hål 1963 och är av park- och skogskaraktär. De nyare 9 hålen stod spelklara 1988. Oavsett spelskicklighet kommer du att utmanas, trivas och må bra. Under 2023 firade klubben 60 år med massa roliga events och happenings under hela säsongen. Kom och fortsätt att fira med oss!

Avesta Golfklubb 60 år

Aktuellt i klubben

Nytt i Shopen!

Nu börjar vi fylla på med lite mer utrustning och kläder i vår egen shop. Vi kommer att försöka hålla ett bra utbud men med lite mindre lager då det är första året vi driver shoppen själva. Lämna gärna önskemål om produkter ni vill kunna köpa, så försöker vi ta hem och skapa en shop efter era behov.

Ta steget och bli medlem i klubben. Varmt välkommen till Avesta Golfklubb.