Betalningsmöjligheter!

Det finns 4 sätt att betala klubbens avgifter på MinGolf!
Man kan betala med Swish, eget kreditkort, faktura från Swedbank eller på kredit.
Kredit innebär att man betalar avgifterna per månad i stället för att betala hela beloppet på en gång. Kredit, eller avbetalning, kan även nyttjas om man har eller söker ett Golfmore kort.
Oavsett vilket alternativ man väljer, så får klubben sina avgifter direkt, vilket är en förutsättning för att klubben skall kunna planera sin likviditet för hela året. Inte minst för att vi skall kunna öppna tidigt på våren med en bana i ett bra och spelbart skick.

Klicka på länken HÄR och titta på en kort och informativ film så kommer ni se fördelarna med att betala via MinGolf.
Videon visar också hur man skriver ut ett kvitto med personnummer, för dem som använder sitt friskvårdsbidrag till att betala sin spelavgif.
Får ni problem, så hör av er till vårt kansli.

Föregående

Juletid!

Nästa

Stängt för säsongen 2023!