Ställplatser.

Reser du med husvagn eller husbil? Perfekt! Vi har ställplatser direkt på klubben.

På området finns för närvarande sex stycken platser med eluttag så du kan ansluta dig till ström. Som campingsgäst hos oss så har du tillgång till omklädningsrum med dusch från kl. 06:00 - 22:00 samt 2 toaletter utan dusch som är öppet dygnet runt.

Våra ställplatser är i första hand avsedd för våra golfande gäster och under högsäsong tar vi endast mot gäster som har bokat eller bokar golfspel. (vid mån om plats icke golfare). Ställplatserna ligger i direkt anslutning till våra omklädningsrum, restaurang och reception/shop. Numreringen av ställplatserna, 1 - 6, börjar vid byggnaderna och nr 6 är den närmast infarten. Vägen är ingen genomfart utan endast en tillfart till de ca 20 parkeringsplatser som är abbonnerade invid restaurangen. Bokar din ställplats gör du längre ner på sidan.

Varmt välkommen till oss!

Bokningsvillkor:

Betalning görs med kort vid bokningstillfället.

- Bokning som ej avbokats senast 24h innan incheckning debiteras i sin helhet via faktura, med tillägg 45 kr i faktureringsavgift.
- Kod till klubbens elektroniska lås erhålls vid ankomst och incheckning för tillgång till omklädningsrum.
- Incheckning sker från kl.15.00. Utcheckning sker från kl. 14:30.
- Ändringar/avbokningar hanteras via telefon eller mail med klubbens kansli. Telefon 0226-55913. E-post: info@avestagk.se.
- Vi förbehåller oss rätten att kunna flytta ekipage mellan ställplatser då behov föreligger.
​​​​​​​- Då golfspel sker på utcheckningsdagen ber vi dig parkera ditt ekipage på den vanliga parkeringen innan du börjar spela .

Övernattning med golfspel (exkl. greenfee)

​​​​​​​200 :- / natt

Övernattning utan golfspel