Nyårs”karameller”!

Äntligen är vi igång med ett helt Nytt ÅR framför oss. Vi har ringt ut det gamla och välkomnar 2024 med öppen famn! Nu tar vi nästa steg i utvecklingen av klubben. Först ut är en klubbresa redan i april. En veckas uppladdning i Portugal med golf blir en perfekt start på säsongen utomhus. För er som inte har möjlighet kommer en weekendresa i maj och en förlängning av säsongen i oktober. Håll koll på våra klubbnytt, sociala medier och den här hemsidan. Då har ni alla möjligheter att vara väl informerade!
En helt ny tävling för oss medlemmar dyker upp i år.
River Cup 2024 är start för en årligen återkommande “batalj” mellan båda sidorna av Dalälven!
River Cup spelas i samma format som Ryder Cup och tävlingshelgen kommer att bjuda på både spänning och festligheter både för tävlande och publik. 12 spelare i varje lag som kvalificerar sig via några kvaltävlingar kommer att kämpa om vandringspokal och fina priser!
Nu kan vi äntligen tala om ett nytt “Slag i Brunnbäck”!
Speldatum och mer information kommer inom kort!

Föregående

Säsongstart 2024 inomhus!