Nu startar “försäsongen”!

Trots årets alla “väderfenomen” med en tuff vår, en torr och brännhet juni och tidernas regnperiod under senare delen av juli och augusti, så har vi en bana i mycket hög standard. Vi kunde öppna tidigt med bra underlag och golfveckan gav oss ett nytt deltagarrekord. Det vi hör från medlemmar och gäster sätter vår bana högt upp i en rankinglista som kanske inte finns, men det är något riktigt bra på gång i klubben.
Så nu, trots att det är en månad kvar av årets säsong, så startar vi vår försäsong med att bjuda in nya medlemmar till vår gemenskap.
När banan så småningom stänger, så infaller en period av träning och spel inomhus. Nya möjligheter till att “snäppa upp sitt spel lanseras under hösten och alla kommer att vara spelklara och taggade när vi nästa vår öppnar upp. Kan man inte vänta, så följer man med på någon av våra klubb resor.
Välkomna till Avesta Golfklubb!

Föregående

Höstmöte 2023

Nästa

Banan öppnar igen på onsdag 10:00!